Kartka - urodzinowa · Z kursu

Spóźniona na wyzwanie

W czwartek miałam specjalnie wolne, aby sobie odpocząć i porobić kartki, a skończyło się na całodziennym sprzątaniu 😦 Tak to już jest w tym dorosłym życiu :/ Ale jedna kartka powstała. Co prawda miała być na wyzwanie/ konkurs na Scrap Pasja, ale nie zdąrzyłam zrobić zdjęcia w dziennym świetle. W każdym razie w końcu mi się udało, więc kartkę publikuję. Kwiatka zrobiłam po połączeniu dwóch kursów na kwiatek z Akademii Scrap.
Czerwona siateczka wykorzystana jako część tła kartki pochodzi z bukietu, który dostałam ostatnio. Natomiast kwiatki, papier itd. ze sklepu scrap.com.pl. A sztruksowy ćwiek pochodzi ze sklepu scrapki.pl.

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.