3D · Kartka - bez okazji · Z kursu

Moja pierwsza kartka

W sumie to nie mogłam się doczekać aż będę mieć chwilę, żeby zrobić swoją pierwszą kartkę, było trochę przeciwności losu… hydraulicznych w międzyczasie, ale kartka w końcu powstała. Główny i w sumie jedyny motyw to wiatrak, który zaczerpnęłam z kursu z Akademii scrap.com.pl Kurs na Wiatraczek . Jedynie nie posiadam nożyczek, które wycinają takie  specjalne wzory, dlatego zwykłymi nożyczkami ręcznie wzór najpierw naszkicowałam, a następnie wycięłam. Jedyne co, jako że to pierwsza kartka, to kompletnie nie przewidziałam, że kartka nie zmieści się do koperty do niej przeznaczonej i nie przycięłam bazy kartki. No, ale trudno i tak pozostanie na mojej korkowej tablicy w domu, więc nie musi się nigdzie mieścić 🙂

Papier tło pochodzi z zestawu Latarnia Morska – Radość Lata, natomiast papier na wiatraczek to papier dwustronny Latarnia Morska – Victoriana – Elinor, kwiatuszek oraz ćwiek również pochodzą ze sklepu http://sklep.scrap.com.pl.

Na zdjęciach widać jak kartka się prezentuje wewnątrz jak i na zewnątrz. Nie byłam do końca zadowolona z kolorystyki, ani z mojej techniki wycinania (wycinałam wszystko nożyczkami i kwadraty – tło z przodu jak i wewnątrz kartki obydwa arkusze nie do końca ładnie mi się wycięły). Dlatego postanowiłam potrenować technikę wycinania skalpelem.

Skomentuj

