Uncategorized

Pomysł, inspiracja?

Od jakiegoś czasu podziwiałam Anię, koleżankę z pracy, a dokładniej jej kartki (www.kolorowanka.wordpress.com) . Niedawno stwierdziłam, że fajnie by było czasem samej zrobić jakąś kartkę. No i tak się stało, że dostałam pakiet startowy :))) za co jestem niezmiernie wdzięczna. I zrobiłam pierwsze trzy kartki… No i zaczęłam się trochę interesować tematem. Choć jak każde „hobby” i tutaj dużo specjalnego słownictwa i narzędzi, które nie do końca wiem do czego służą, ale pewnie z czasem przyjdzie i wiedza na ten temat. Na razie spokojnie zrobiłam pierwsze kartki, które w następnych wpisach opublikuję.

Skomentuj

