Kartka kopertowa

Jako, że zapoznaję się z nowymi dla mnie forami i informacjami, tak też trafiłam na forum scrappassion.mojeforum.net, a dalej na temat sposób na kartkę kopertową. Bardzo mi się zawsze u Ani kartki kopertowe podobały, dlatego stwierdziłam, że fajnie będzie spróbować. No i spróbowałam. Zrobiłam kartkę z całego arkusza tak jak jest w tej instrukcji, jednak chciałam zachować ładny wzór papieru na zamknięcie koperty i drugie zamknięcie wkleiłam tak jakby do środka, a tył podkleiłam papierem. A efekt poniżej 🙂

Wykorzystany papier to Latarnia Morska – Idylla – Śniadanie w ogrodzie. Ozdobę brzegów wycięłam własnoręcznie 😉

Skomentuj

