Szybki remont – szybka kartka

W ostatni weekend mój małżonek zrobił nam szybki remont i w związku z tym nie mogłam się powstrzymać i w podziękowaniu wyprodukowałam taką kartkę:

Na dole paski posklejałam sama i pewnie nie będzie tego widać na zdjęciach za bardzo, ale jest to imitacja nowej podłogi 😉
Pędzel, farba, te dwa paski czarne w środkowej części  kartki(są to nasze półki, ale też można się ciężko domyślić) są trójwymiarowe, dzięki użyciu pianki 3D. Papier tło to papier z kolecji Idylla marki Latarnia Morska. Napis jest niestety taki lamerski, bo napisany ręcznie przeze mnie na papierze, bo jeszcze wtedy nie nabyłam żadnych literek. W każdym razie odbiorca tej kartki był niezmiernie zadowolony i nawet teraz kartka stoi na półce nad jego biurkiem 🙂

 

3 thoughts on “Szybki remont – szybka kartka

  1. Świetnie sobie radzisz – kartka bardzo pomysłowa! 🙂
    Mam nadzieję, że zapał kartkowy jednak nie będzie słomiany, masz wielki potencjał 🙂

  2. Pingback: Rocznicowo – nietypowo « slomianazapalka

Skomentuj

