Dla trzylatki

Zawsze jak chcę coś podarować jakiemuś dziecku, to bardzo długo zastanawiam się, jak ja byłam mała co mi się najbardziej podobało, albo co mi się nie podobało, albo co bym chciała mieć, a nie miałam, bo wtedy jeszcze takich rzeczy nie było…
Za kilka dni pewna dziewczynka skończy trzy latka, więc postanowiłam zrobić jej kartkę. Papier jaki wykorzystałam to Mała księżniczka – W pałacowym ogrodzie, górna część tła to papier z kolekcji Idylla, natomiast dolna część tła to papier z kolekcji Radość Lata. Kokardki dziewczynki pokryłam Glossy Accents, a napis zrobiłam za pomocą nowo zakupionych stempli literkowych. Efekt poniżej, a na reakcję młodej solenizantki muszę zaczekać jeszcze tydzień. A co zrobiłam dla niej w prezencie oprócz kartki w następnym wpisie.

One thought on “Dla trzylatki

  1. Madzia, ta kartka to pełna profeska! jedna z takich po której nikt by się nie zorientował, że to twoje początki. Masz gust do dobierani papierów 🙂

Skomentuj

