nieKartka · Z kursu

Misiek – nieMisiek

Miał być misiek, zgodnie z kursem na Misia Akuku, a wyszedł chyba nie do końca misiek. W każdym razie mojego nieMiSka wstawiłam do ramki, którą chyba jeszcze przyozdobię, bo trochę ponura taka czarna…
Natomiast trochę nie umiałam poradzić sobie z kudłaceniem papieru czerpanego, dlatego też z efektu jestem tak sobie zadowolona…
Wykończenia zrobiłam tuszami do stempli Latarnia Morska czarnym i brązowym, oczy są „wykończone” Liquid Pearls srebrnym (jedyny jaki posiadam 🙂 ).
Mam tylko nadzieję, że mała solenizantka choć troszkę będzie zadowolona z prezentu i rozpozna na nim Misia, a niekoniecznie nieMiśka 🙂

One thought on “Misiek – nieMisiek

  1. ja takiego Miśka jeszcze nie widziałam, w sensie zrobionego z papieru czerpanego – fakt, że trochę w pieska idzie (chyba przez kropki na pyszczku), ale i tak jest słodki i na pewno się może podobać

Skomentuj

