Rocznicowo – nietypowo

Jako, że niedawno minęła nasza rocznica, więc zmajstrowałam na tę okazję kartkę. Ale kartkę, z której niekoniecznie od razu wiadomo o co chodzi. Kartka niestety w bardzo podobnej kolorystyce jak ta remontowa, ale zorientowałam się jak już wszystko było przyklejone 😦

Tak w ogóle, to napis Cassino Game zrobiłam przy użyciu Liquid Pearls, choć nie jestem pewna czy akurat ten preparat do tego służy, ale co tam.
Tło kartki to papier z serii Latarnia Morska – Idylla Na Werandzie, natomiast maszyna, czyli jednoręki bandyta jest zrobiona z papieru Madeline – Pistachio. Duży koralik natomiast jest z moich własnych zbiorów koralikowych 🙂
Ćwieki w środku „maszyny” to ćwieki z serii Latarnia Morska.

Z wieści wszelakich, to wczoraj Kolorowanka Ania przeszkoliła mnie ze swojej ulubionej formy, czyli kolorowania. Także stay tuned wkrótce jakaś moja kolorowanka zagości tutaj.

One thought on “Rocznicowo – nietypowo

  1. ta maszyna jest rewelacyjna! 🙂 świetny pomysł a najważniejsze i ciekawe wykonanie, że 2 lata po dalej uważasz, że „wygrałaś” w grze 😉

Skomentuj

