Poprawka prezentowa i magnes na lodówkę

Ostatnio publikowałam Misia, który trochę na misia nie wygląda tutaj, ale jednak jak już nadszedł czas wręczenia prezentu, to postanowiłam troszkę „podkolorować” ramkę z misiem, sztukując skrawki papieru, które mi pozostały 🙂

A żeby troszkę zamaskować „sztukowanie” papieru przyszyłam guziki do papieru na rogu ramki, żeby ją trochę urozmaicić.

Jak już wpadłam w wir prac rękodzielniczych, postanowiłam iść za ciosem i zrobiłam magnes na naszą lodówkę. Misiu, który jest głównym elementem tej ozdoby został pokolorowany przez Anię, bo jak na razie ja jeszcze niczego nie pokolorowałam. Natomiast papier tło wykorzystany na tym magnesie to papier Idylla – Latarnia Morska.

One thought on “Poprawka prezentowa i magnes na lodówkę

  1. ta ramka jest bardzo sympatyczna, ręczne przyszywanie guzików mnie powaliło, bo ja to wszystko już przyklejam 😉 no i teraz mi trochę wstyd, ze szybciej niż ja zrobiłaś pracę z odbitką tego misia 🙂

Skomentuj

