Kartka - świąteczna · Z kursu

Świąteczne przygotowania? – Tak, od wczoraj rozpoczęte!

A rozpoczęte w taki sposób, że pierwsza świąteczna kartka w moim wykonaniu wczoraj powstała 🙂
Aby się w temacie świątecznym obyć, stwierdzilam, że odwiedzę kilka stron internetowych jako całkowity początkujący w tym wszystkim. Dzięki moim poszukiwaniom natrafiłam na różne różności, dziwne sprzęty, których jeszcze nie znam i różne sposoby na klejenie, cięcie itd. Bardzo spodobały mi się filmiki na youtube z cyklu Make a Card Every Monday i przedwczoraj spędziłam prawie cały wieczór na oglądaniu ich 😀

W każdym razie wczoraj postanowiłam ostro zabrać się do rzeczy i zrobić pierwszą świąteczną kartkę. Bazowałam na kursie na kartkę kaskadową. Muszę przyznać, że po zakończeniu byłam dumna i blada 🙂 z tego co wyszło, tak nieskromnie przyznając.
Papier, którego użyłam jako bazy to karton – kolor Bitter Chocolate, natomiast papier ozdobny wykończeniowy to papier Prima Marketing. Poza tym użyłam stempla oraz trzech tuszów Latarnia Morska (zielony, turkus oraz brązowy).

5 thoughts on “Świąteczne przygotowania? – Tak, od wczoraj rozpoczęte!

  1. moja pierwsza kaskadowa nie byłą tak udana 😉 piękne tuszowania na kwiatkach i ciekawy napis – taki wielokolorowy

Skomentuj

