Na wyzwanie · nieKartka

Takie inne pudełeczko malutkie z odrobiną słodyczy w środku

Jako, że pojawiło się Wyzwanie 13# na scrap.com.pl to postanowiłam coś stworzyć, co będzie zainspirowane jesiennym zdjęciem. Miała być kartka, ale że doszłam do wniosku, że w takiej tematyce nie za bardzo potrafię znaleźć adresata kartki, a bez adresata, to trochę tak nie ma sensu, więc zaczęłam szperać po internecie w poszukiwaniu pomysłu. I pomysł nadszedł bardzo szybko, bo znalazłam kurs na pudełko na forum scrappassion. Moje pudełko powstało w rozmiarze mini, bo jedynie mieści kilka cukierków. Ale w przyszłości na pewno skorzystam z tych schematów i całkiem możliwe, że jakiś prezent będzie właśnie tak opakowany 🙂

Pudełko powstało z papieru z serii Latarnia Morska Idylla oraz dla ozdoby użyłam tasiemki zielonej.

Skomentuj

