Kartka - świąteczna · Z kursu

Świąteczne kółeczko

Idę za ciosem i korzystam z kolejnych kursów z Akademii scrap.com.pl, dziś padło na Kurs na kartkę kółko 🙂 Co prawda w opisie jest, że ma zająć 5-10-15 minut, a mi zajęła ze dwie godziny, ale nie bardzo chyba należy się tym przejmować 😀

Tym razem postanowiłam wykorzystać świąteczne kwiaty, czyli gwiazdy betlejemskie z papieru Świąteczny Domek – Gwiazda Betlejemska. Nie posiadam niestety nożyczke wycinających ozdoby brzeg, więc wycięłam całą falbankę ręcznie 🙂

Papier baza do ozdób to karton Hollyhock, dodatkowo użyłam jeszcze wstążeczki, ćwieka sztruksowego i jednego kwiatka papierowego. Chyba tak dużo czas zeszło mi na zawiązywaniu wstążeczki, bo za nic w świecie ładnie mi się kokardka nie chciała ułożyć :/

2 thoughts on “Świąteczne kółeczko

  1. ambitnie – w sensie to dość twarda wstążka by zrobić z niej ładną kokardę, to jest całkowity obłęd, że wycinasz ręcznie te falbanki!

Skomentuj

