3D · Kartka - świąteczna · Z kursu

Świąteczne pierniczki i ludziki

Świąteczne ludziki i pierniczki pojawiły się na mojej najnowszej kartce świątecznej dzięki temu, że nabyłam niedawno papier z serii Świąteczny Domek – Cynamon i Imbir, a także dzięki sprezentowanemu ciasteczku ze Shreka :P, czyli guziku piernikowemu ludzikowi, którego dostałam ostatnio od Kolorowanki. Akurat ten guzik wg mnie wygląda całkowicie jak ciasteczko ze Shreka -> http://tnij.org/n0th 🙂

W każdym razie oglądałam sobie ostatnio różne kursy na kartki w Akademii scrap.com.pl i zastanawiałam się, który kolejny kurs sobie przerobić i padło na Kurs na schodkową kartkę wielkanocną. Ja oczywiście zaadoptowałam pomysł na Boże Narodzenie, dzięki temu pierniczki mogłam wykorzystać 😉

Przy okazji, po tym jak otrzymałam moje nowe kordonki potrenowałam sobie przeszycia ręczne na kartce.

A efekt poniżej.

Jako bazę wykorzystałam karton Hollyhock, na niego jako tło nakleiłam papier Zimowa Bajka – Śnieżna Zamieć. Moją bazą ozdobieniową, że tak się wyrażę był papier z serii Mała Księżniczka – w Pałacowym Ogrodzie. Dodatkowo wykorzystany stempel Wesołych Świąt odbity tuszem Latarnia Morska – Czerwony.

3 thoughts on “Świąteczne pierniczki i ludziki

Skomentuj

