Pudełko prezent niespodzianka, czyli najdłużej robiona kartka

Tak właśnie, najdłużej robiona kartka, bo aż tydzień zajęło sfinalizowanie całości. Z zewnątrz pudełko tzw. exploding box zrobiłam w kolorze zimnym stonowanym, dzięki użyciu papieru Latarnia Morska – Sweterek od Babci. Natomiast wewnątrz cieplutko, dzięki temu, że użyłam papier Latarnia Morska – Gwiazda Betlejemska. Ponadto głównym elementem środka jest choinka zrobiona jako origami, znalazłam kurs na youtube i podpatrzyłam jak zrobić taką w miarę łatwą wersję choinki 😉 Ponadto w środku znajduje się moja pierwsza oficjalnie „opublikowana” kolorowanka aniołek – mikołajka.
A dlaczego tak długo im zeszło, a to dlatego, że wymyśliłam sobie, że zrobię obszycia w zygzak na wszystkich kwadratach. I to tak naprawdę najwięcej czasu mi zajęło, jako że maszyny do szycia nie posiadam i wszelkie takie akcje muszę wykonywać ręcznie. Także na chwilę obecną z całą pewnością nie będę aż tak dużych ozdób wymagających długiego szycia sobie wymyślać i raczej pozostanę przy innych formach ozdabiania brzegów 😉

 

 

 

2 thoughts on “Pudełko prezent niespodzianka, czyli najdłużej robiona kartka

  1. podziwiam wytrwałość! bardzo dopracowane to pudełko, choinka niezwykle efektowna, jakbyś nie napisała, że prosto się robi to bym o niej tak nie pomyślała 🙂

Skomentuj

