Pierwszy album z kolorowankami gotowy!

Dzisiaj zakończyłam mój pierwszy album, ale taki nietypowy, bo nie ze zdjęciami, ale z kolorowankami. Będzie on gwiazdkowym prezentem dla pewnej małej dziewczynki, która mam nadzieję, że tak jak cieszy się ze wszystkich swoich kolorowanek, tak z tych także się ucieszy.

Tematyka albumu jest całkowicie świąteczna, wszelkie elementy które występują przynajmniej powinny kojarzyć się ze świętami oraz z zimą. Dość sporo czasu mi zajęło przygotowanie albumu, bo myślę, że niemalże ponad dwa tygodnie. Miałam już okres troszkę załamania, bo zużyłam wszystkie papiery świąteczne i musiałam dodatkowo zamówić, ale dobrnęłam do końca :))) Z czego jestem niezmiernie dumna, bo to mój pierwszy większy projekt 😀

Pod każdą stroną postaram  się mniej więcej opisać skąd jakich materiałów użyłam i w ogóle, co miałam na myśli 😉

Okładka:

Okładka miała pokazywać co takiego będzie można znaleźć w środku, stąd aniołek, świąteczny piernikowy domek, choinka, prezenty oraz piernikowy ludzik 🙂 Aby zrobić okładkę skorzystałam z kursu Akademii scrap.com.pl stąd. Nie do końca jestem osobiście zadowolona z mojej okładki, jako że rogi nie wyszły mi tak idealnie jak w kursie, no ale to dopiero moja pierwsza okładka, więc nie ma się co załamywać.

Cały album jest zrobiony z dwóch baz do albumu z zaokrąglonymi rogami 15 x 20 cm, spięta jest dwoma biały kółkami.

Natomiast na zewnętrznej stronie okładki tło stanowi papier Mała Księżniczka Na Huśtawce, kwadraty są wycięte z kartonu fakturowanego Muslin Iced Cocoa, potuszowane są tuszem Latarnia Morska – czerwony. Natomiast obrazki wycięte są z papieru Zimowa Bajka – Sweterek od Babci oraz Świąteczny Domek – Cynamon i Imbir.

Tutaj wykorzystałam papier Idylla – Konfitura Różana, stempel aniołek oraz ramkę z beermaty stąd. Potuszowałam tą ramkę tuszem, ale nie wyszedł mi kolor taki fajny intensywny jakbym chciała.

Żeby było wiadomo do kogo album będzie należał, to zrobiłam stronę „tytułową”. Literki to naklejki, kwiatki różne są z serii Latarnia Morska, a ćwiek stąd.

Tutaj wykorzystałam kartony ze scrap.com.pl, ćwieki kwiatki, papier Świąteczny Domek – Wieczór przed Kominkiem.

Stempel pokolorowałam farbkami akwarelowymi przy użyciu mikro pędzelka 😉

Wszystkie obrazki wycięłam z papieru Świąteczny Domek – Cynamon i Imbir i przykleiłam je na kostce 3D.

Stempel piernikowy ludzik tutaj troszkę nietypowo, bo z kolorowymi guziczkami pokolorowany również farbkami akwarelowymi.

Tak mi się bardzo spodobał Iris Folding, że sama postanowiłam spróbować, a że w albumie stron dużo, to czemu by nie dodać jednej bombki zrobionej taką techniką. Skorzystałam z kursu stąd, niemniej z efektu zadowolona nie byłam 😦 Cała „mapka” bombki była przeze mnie narysowana odręcznie, co spowodowało, że różnej grubości są zagięcia, a taki efekt jest raczej w tej technice nie przewidziany.  Postanowiłam mimo wszystko jeszcze kiedyś spróbować, ale już będąc bardziej przygotowaną do tego zadania 🙂

Tutaj wykorzystany jest stempel Piernikowy Domek, u mnie trochę bardziej domek, a nie z piernika, natomiast ma dodany lukier w postaci Liquid Pearls. Papiery wykorzystane to: Zimowa Bajka – Śnieżna Zamieć oraz North Country – Snow Fall.

Tutaj tło stanowi papier całkowicie niezimowy, bo z kolekcji Radość Lata, aniołki i śnieżynki natomiast są z Zimowej Bajki – Sweterek od Babci.

Tło tutaj to papier Idylla – Łakocie, natomiast po raz pierwszy tutaj stempel pokolorowany jest kredkami akwarelowymi, którymi kolorowanie bardzo mi się spodobało.

Tło to papier Pink Paislee, a gwiazda betlejemska pochodzi z papieru Świąteczny Domek.

Pingwiny również pokolorowane kredkami akwarelowymi, a tło to papier Idylla – Spiżarnia.

Papier Zimowa Bajka – Sweterek od babci oraz kwiatki i ćwiek ze scrap.com.pl.

Tło to papier Radość Lata – Motyle na łące. Po raz pierwszy spróbowałam zrobić cieniowanie na skrzydłach aniołka 😉

 

Tutaj wykorzystałam papier z serii Enchanted Christmas oraz Radość Lata, a także gwiazdkę świąteczną ze scrapińca.

Tło to także papier z serii Enchanted Christmas, stempel choinka, którego pokolorowanie muszę przyznać bez bicia, że odgapiłam od Kolorowanki 🙂

Tło to papier Madeline – Pistachio, kwiatki z tuby Prima oraz ćwieki perły przeźroczyste.

Tło to papier Radość Lata – Sukienka w groszki, a wykończenia to papier z serii Enchanted Christmas.

Skarpetki pochodzą z serii Deck the Halls.

A to już ostatnia, wewnętrzna strona końcowej okładki, czyli prezent a środku tagi 😉

Tagi, które tak właśnie wyglądają, a na jednym z nich mój ulubiony guzik ciasteczko 😉

A tak „gruby” jest album w całości:

3 thoughts on “Pierwszy album z kolorowankami gotowy!

  1. widziałam i macałam, ile pracy w niego jest włożonej! dziewczynka na pewno doceni, świetny efekt z tą bombką (origami?) i ile różnych szczegółów. Świetne te kolorowanki

Skomentuj

