Prostota, na elegancko, ale zepsuta

Dalej w temacie świątecznym, naoglądałam się znów filmików z kursami, w jaki sposób zrobić jakąś kartkę i postanowiłam wykorzystać ten kurs. Efekt niestety troszkę u mnie jest mało „wyraźny”, bo wycinane choinki przeze mnie za każdym razem wychodziły troszkę w innym rozmiarze i wszystko się rozjeżdżało i nie chciało tak ładnie otwierać i zamykać jak na filmiku 😦 Poradziłam sobie więc tak, że podkleiłam choinkę od spodu, stąd niekoniecznie widoczny jest efekt przestrzenny mojej kartki. Sami osądźcie na ile sobie poradziłam z takim wyzwaniem.

 

Wykorzystałam tutaj trzy kolory kartonów ze scrap.com.pl -> kartony, dwa kwiatki oraz ćwiek perła przezroczysta, które strasznie mi się ostatnio podobają.

Napracowałam się dość konkretnie, a efekt nie do końca mi się podoba, no ale chyba czasem tak już jest 😦

Skomentuj

