Kartka - świąteczna · Kolorowanka

Co wyszło z braku pomysłu na pokolorowaną choinkę?

Jakoś tak było, że miałam aż dwa podejścia do tej kartki. Może to z tego względu, że koniecznie chciałam wykorzystać wcześniej pokolorowany przez siebie stempel choinka. Nacięłam niepotrzebnie trochę papieru, ale w końcu jakoś uzyskałam jakiś efekt. Aby go uzyskać wykorzystałam jeden z papierów z serii Enchanted Christmas jako tło z błyszczącymi lekko gwiazdkami. Dodatkowo użyłam wstążeczki vintage w kolorze malinowym, dwóch ćwieków pereł białych, a także listków wyciętych dziurkaczem „listek”. Nie wiem czy Wy też tak macie, ale ja jakoś nie bardzo przejmuje się rozmiarem rzeczy, które zamawiam i często jestem zdziwiona, że coś jest tak duuużego albo tak małego. Nie to, że w opisie jak byk jest napisane jakiej jest wielkości 😀 Tak mały, że tak powiem jest właśnie dziurkacz listek, ale to nie to żeby mi to przeszkadzało, wręcz jestem zadowolona z tego faktu :))

 

One thought on “Co wyszło z braku pomysłu na pokolorowaną choinkę?

  1. Taka karteczka własnie dotarła w dniu dzisiejszym do babci . Bardzo się nam podoba.

Skomentuj

