Iris folding świątecznie

Przy albumie, który prezentowałam ostatnio próbowałam po raz pierwszy swoich sił w technice zwanej Iris folding. Wtedy nie użyłam żadnego szablonu, tylko rysunek był zrobiony przeze mnie „na oko”. Teraz jednak zdobyłam dzięki google 😉 szablon gwiazdki, z którego całkowicie skorzystałam. Efekt poniżej 🙂

Papiery, które wykorzystałam do iris foldingu, to papiery do origami. Papiery wykorzystane to Świąteczny Domek – Gwiazda Betlejemska, Świąteczny Domek – Wieczór przed kominkiem. Kwiatek pochodzi z zestawu Prima, a środek kwiatka to ćwiek Latarnia Morska – perła przezroczysta. Brzegi potuszowałam tuszem czarnym, żeby wykończyć w jakiś sposób moją kartkę. Aha, no i jeszcze co najważniejsze napis tekturowy, który pochodzi stąd.

Skomentuj

