Gwiazda betlejemska w trudnym wydaniu

Jak we wcześniejszym wpisie wspomniałam, dziwną trudność sprawia mi używanie ładnych papierów. Tak było, też z papierem z kolekcji Deck the Halls – Poinsettia. Dodatkowo jeszcze postanowiłam wykorzystać jedną połówkę bazy kwadratowej, która mi pozostała po zrobieniu tej kartki, więc w pewnym sensie poszłam na łatwiznę i zrobiłam drugą kartkę składaną typu „easel”. Jedyne co wykorzystałam dodatkowo, poza wspomnianym papierem, to stempel Wesołych Świąt, tusz brązowy Latarnia Morska oraz naklejki z gwiazdami betlejemskimi z …Lidla 🙂

One thought on “Gwiazda betlejemska w trudnym wydaniu

Skomentuj

