3D · Inspirowana · Kartka - świąteczna

Przedostatnia świąteczna

Przedostatnią świąteczną kartkę postanowiłam zrobić przestrzenną. Już jakiś czas mi się marzyła kartka, którą jak się otworzy to będą stały sobie choinki 😉 No i znalazłam inspirację na stronie Marthy Stewart (ostatnio nabyłam markowe produkty sygnowane jej nazwiskiem i dlatego też trafiłam właśnie na tą stronę). Pomysł na tą kartkę znajdziecie tutaj. Trochę czasu mi zeszło na przygotowaniu tej kartki, nie to że było to bardzo skomplikowane, ale jakoś tak nie do końca coś byłam w stanie dopasować papiery pasujące :/ W każdym razie jest to debiutancka kartka również pod względem użycia nowych sposobów i nowych „narzędzi” 😉 Pierwszy raz wykorzystałam embossing na gorąco na dwóch choinkach. Puder do embossingu mam akurat z brokatem z tej serii i jak chciałam nadmiar wsypać do pojemniczka to całe moje miejsce kartkowania było nagle błyszczące łącznie z moim ubraniem 😀 Mam nadzieję, że wraz z praktyką istnieją jakieś sposoby na nierobienie katastrofy 😉 W każdym razie jako, że nie posiadam nagrzewnicy, to użyłam do celu ogrzania pudru kuchenki mikrofalowej. U mnie sprawdziło się, że 750W na 6 minut jest odpowiednie na roztopienie pudru…

Poza tym przy tej właśnie kartce po raz pierwszy użyłam również tuszu wodnego Distress, te takie maziaje w tle moich choinek to właśnie zasługa tego tuszu. No cóż, też tak sobie mi szło korzystanie właśnie z tego, ale przynajmniej nie było katastrofy brudzącej wszystko wokół 😉

Kartkę już wysłałam, a przodu nie sfotografowałam, więc nie pokażę 😛

A wyszło tak:

 

Skomentuj

