Ostatnia kartka świąteczna

Ostatnia świąteczna kartka, ale to nie powiedziane, że koniec tematu świątecznego, bo przecież są jeszcze z ozdoby świąteczne czy zawieszki do prezentów choinkowych, więc jeszcze troszkę tego tematu pewnie u mnie będzie 😉

Wracając do kartki, to tak zainspirowała mnie kartka znaleziona na blogu Hogaty, że sama postanowiłam zrobić taką w podobnej formie.

Zużyłam aż dwie bazy kwadratowe na jej wykonanie, jedną małą i jedną standardową. Papier o dość militarnym kolorze w gwiazdki to Hot Chocolate – Strips, na pierwszym planie natomiast jako tło wykorzystałam papier Świąteczny Domek – Gwiazda Betlejemska. Główny element to jak do tej pory moja ulubiona kolorowanka, czyli choinka świąteczna.

Zwykle zdjęcia kartek robię w pracy, bo jedynie wtedy zimową porą mogę zastać światło dzienne (a i tak do jakości moich zdjęć można by mieć dużo do życzenia) i zwykle wypożyczam od KolorowAnki jej dyżurne papiery – tło do zdjęć. A dzisiaj niestety się nie dało,  więc za tło robi gazeta 😛

Skomentuj

