3D · Kartka - urodzinowa · Uncategorized · Z kursu

Urodzinowo – akordeonowo

Tak sobie myślę, co ja zrobię jak przerobię większość kursów z sieci? Bo to kolejna kartka z kursu. Tym razem miała być kartka akordeon, moim zdaniem wyszła trochę jak książeczka, ale co tam 🙂

Kartki nie publikuję od razu, bo będzie wysłana do jednej z moich koleżanek na urodziny, stąd publikacja będzie trochę po fakcie. Mam nadzieję, że przeżyje ta kartka w stanie takim jakim będzie wysłana podróż za pośrednictwem naszej poczty, jako że  instytucja ta zawsze budzi we mnie sporo niepokoju…

W każdym razie do wykonania tej kartki użyłam papieru bazy, który pochodzi z kartonu kolorowego kupionego w Lidlu 😉 a poza tym użyłam papieru Pink Paislee, Pink Paislee Harvest Moon, stempla Monarch mały Latarnia Morska, który potuszowałam zielonym i czerwonym tuszem na zmianę, później pokryłam brokatem, a jeszcze na koniec pokryłam Glossy Accents. Dodatkowo w środku wykorzystałam kawałek kartonu z wytłoczeniem napisów, a także stempel kwiatowy.

Skomentuj

