Kolorystycznie powiało wiosną z kopertówki

Mimo, że świąteczna kolorystyka nie jest taka zła, to jednak albo uległam znużeniu albo po prostu tęsknię za wiosną, słońcem, ciepłem, dlatego właśnie teraz będzie trochę radosnych kolorów u mnie 😉

Postanowiłam znów zrobić kopertówkę, tak jak na całkowitym początku mojego kartkowania. Jednak zrobiłam ją z połowy papieru Latarnia Morska Radość Lata – Słoneczny Pokój. Wykorzystałam także papier Radość Lata – Ulubiona Koszula, karton fakturowany, a także wstążeczkę vintage oraz po raz pierwszy zabrałam się za tuszowanie Tuszem Distress.

Kwiatek wykonałam całkowicie własnoręcznie bazując na kursie Scrappy Canuck. Mój egzemplarz trochę odbiega od tego z kur, ale tak czy siak postanowiłam go użyć jako głównej ozdoby mojej kartki 😉

4 thoughts on “Kolorystycznie powiało wiosną z kopertówki

  1. Jak znalazł dla babci która 13 stycznia obchodzić będzie swoje 85 urodziny.
    Super!!!

  2. W poprzednim wpisie zrobiłam błąd babcia jest o rok młodsza.
    Pozdrawiam

Skomentuj

