Świąteczny wianek

Tak bardzo chciałam zrobić coś z papieru na święta, najpierw miała to być choinka, ale coś jakoś nie wiedziałam jak zrobić sobie bazę na choinkę, poza tym musiałabym chyba miliard listków gałązek naprodukować co wydało mi się ciężką pracą 😀 Na szczęście znalazłam jak to ja, kurs na wianek u Rudlis. No i sama zabrałam się za jego zrobienie, troszkę mi się wszystko rozwalało i nie byłam pewna czy moim dziurkaczem pętelką też uzyskam jakiś podobny rezultat, ale jednak wianek wyszedł. Na jego zrobienie zużyłam cały jeden papier Pink Paislee Enchanting Sweet oraz Latarnia Morska – Zauroczenie Euforia. No i jak już był gotowy, to byłam trochę w kropce, bo nie wiedziałam jak go ozdobić :/ No ale z pomocą przyszedł mi stempel z Aniołkiem. Pokolorowałam go na taki ceglasty kolor, ktory w moim zamyśle miał przypominać złoty 😉 Do złotego, to mu trochę daleko 😛

 

Skomentuj

