Urodzinowy kwiat typu iris folding

Nagromadzenie chyba jakieś jest urodzin styczniowych, więc kolejna kartka na taką okazję. Tym razem wykorzystałam technikę iris folding, już po raz kolejny. Stwierdzić muszę, że bardzo lubię tą technikę, bo kartki wychodzą z taką nutą nowoczesności i elegancji w jednym 😉

Papier, który wykorzystałam to Pink Paislee Enchanting Adorable. Dodatkowo wszystko wykończyłam tuszem brązowym Latarnia Morska oraz użyłam stempla W dniu urodzin. Ponadto nabyłam ostatnio Crackle Accents, więc nie mogłam się oprzeć, żeby go użyć 😉 Pomyślałam sobie, że fajnie będzie jak troszkę spękane będą listki, a tak naprawdę efekt przerósł moje oczekiwania 😀

 

One thought on “Urodzinowy kwiat typu iris folding

  1. W rzeczywistosci jest jeszcze ładniejsza, wiem co pisze bo od 25 stycznia jest moją własnoscią za co bardzo dziękuję.

Skomentuj

