Pierwsze trzy ATC

O tym co to jest ATC dowiedziałam się z tego artykułu -> klik. Później była już tylko kwestia znalezienia miejsca, gdzie jest trochę osób, które się właśnie ATC wymieniają. No i znalazłam atcsforall.com 😉

Zapisałam się do wymiany, której temat to: Mixed Media Dictionary Swap. Polega to na tym, że na karteczce ma się znajdować jakaś definicja ze słownika, a reszta już jest dość dowolna.

Ja stworzyłam na razie trzy. Jedno z kieszenią (gdzie ta kieszeń została przeze mnie na papier naszyta) 😀 Drugie z odliczaniem, a trzecie z parą (chyba nie do końca w tym trzecim wiadomo o co chodzi z tymi motylami :P) ale taką akurat sobie wymyśliłam interpretację.

Do zrobienia tych trzech karteczek wykorzystałam takie papiery jak: Radość Lata – Ulubiona koszula, Motyle na łące, Summer Days – Clouds, Rough and tough – Oh boy!.

Skomentuj

