ATC · Na wymianę · nieKartka

Rybackie ATC i własnoręczna koperta

Do wymiany słownikowej, o której pisałam ostatnio przygotowałam jeszcze jedną karteczkę. Tym razem tematyka rybacka 😀 Zbyt wiele nie mam z tym tematem wspólnego, ale mam akurat taki stempel 😉 więc jak sobie akurat odbiłam stronę z takimi definicjami, to akurat rybak się nadał. Papier, który wykorzystałam to Mały Lord – Psoty i śmieszki. Wykończyłam całość tuszem latarniowym – brązowym, dodałam mini ćwieka i sznurek i gotowe 🙂

Poza tym miałam trochę dylemat jak moje karteczki zapakować, żeby nie uległy jakimś pocztowym inwazjom, bo przed nimi daleka trasa za ocean… więc postanowiłam po raz kolejny użyć mojego Martha Stewart Scoring Board i nauczyłam się robić koperty 😀 Niestety już pozaklejałam całą przesyłkę, dlatego zdjęcia dzisiaj nie będzie, ale myślę, że już wkrótce znów stworzę jakąś kopertę, bo mi się to bardzo w sumie spodobało.

Skomentuj

