ATC · Na wymianę

To miała być prościzna

Jak zobaczyłam ten temat wymiany ATC -> tutaj, to pomyślałam sobie: „To będzie prościzna”. A się okazało nie być wcale tak prostą sprawą. Zrobienie tych trzech małych karteczek (bo ich wymiary to 64mmx89mm) zajęło mi grubo ponad dwie godziny. Pierwsza powstała wydzieranka, tak jak w podstawówce na papierze Idylla – Konfitura Różana. Później wpadłam na pomysł, że fajnie by było zrobić coś na kształt stokrotki, więc zaczęłam wydzierać płatki z papieru czerpanego, który zostawia taki jakby misiowy efekt. I w sumie poszłam za ciosem i drugi kwiatek też wydzierałam z tego papieru 😉

Skomentuj

