3D · ATC · Na wyzwanie

Love is in the air

Czyli Walentynki po Walentynkach w moim wykonaniu 😉

Jako, że na owo święto nic nie stworzyłam, więc postanowiłam choć troszkę to nadrobić. I stworzyłam karnecik, który troszkę wygląda jak mały portfelik. Najgorsze, że jakoś trudno mi z tym, że aż taką słodką kartkę dałam mężczyźnie 😀

Karteczka, ma wymiary ATC, czyli jest niewielka. Wykorzystałam na niej trochę technikę 3D, choć nie do końca chyba, bo moje warstwy są pojedyncze. Do jej zrobienia wykorzystałam papier Mała Księżniczka – W Pałacowym Ogrodzie oraz chmurki z papieru Summer Days, a także stempel serduszko.

Skomentuj

