Pierwsza ślubna

Wczoraj zrobiłam pierwszą kartkę z okazji ślubu. De facto już po ślubie, ale kartkę muszę wysłać, co by Państwu Młodym dobrze życzyć 😉

Na kartkę początkowo miałam zupełnie inny pomysł, ale jak to bywa pomył trochę ewaluował i w końcu postanowiłam wykorzystać ramkę owalną ze scrapińca. Tylko trochę zrobiłam jej tuning przy użyciu brokatu złotego i UTEE. Ile bałaganu po tuningu pozostało, to inna sprawa, ale z efektu to zadowolona dość jestem. Jako tło występuje papier Idylla oraz karton w kolorze ciemnobrązowym. A jako ozdoba różyczki w kolorze kremowym.

One thought on “Pierwsza ślubna

Skomentuj

