Więcej szczęścia w miłości czy w kartach?

Takie właśnie przesłanie dominuje moją najnowszą kartkę. Z Kolorowanką miałyśmy ostatnio małe spotkanie w celu zużycia guzików z serii Jesse James. Moje tempo kartkowe wynosi jedno ATC + jedna kartka. Kartka którą wtedy stworzyłam wykorzystuje elementy guzików karcianych z tej serii. Na początku nie miałam pomysłu jak zrobić rozwijanej listy, ale na szczęście znalazłam taki samochodzik z kartonu, który miał okienko i to właśnie okienko znalazło zastosowanie do zaznaczania aktualnego wyboru 😉

 

 

One thought on “Więcej szczęścia w miłości czy w kartach?

  1. świetna jest ta kartka i przesłanie świetne u mnie to raczej znak większości w stronę kart 😉 po tej kartce widać, jak bardzo idziesz do przodu, wszystko równiusieńkie i dopracowane, a mikro okienko mnie powaliło!

Skomentuj

