Co może kryć walizka?

Co może kryć walizka lub skrzynia? Taki właśnie tytuł nosi wymiana ATC, w której aktualnie biorę udział. Na każdej kartce ma właśnie znaleźć się walizka lub skrzynia, lub też można bardziej z wyobraźnią pogalopować 😉 Niektóry docierają do Draculi na przykład 😀

W każdym razie u mnie występują walizki. Jako, że ostatnio miałam postanowienie zużywania guzików Jesse James, tak postanowiłam wykorzystać je właśnie do stworzenia moich kartek. Ponadto wykorzystałam w sumie gotowe walizki z Wycinanki, jedną nawet rozcięłam na pół, żeby była otwierana 😛

A ostatnie to taka prawdziwa walizka. Tzn. jak się ją otworzy to można zobaczyć, co takiego bym aktualnie zabrała na wakacje 🙂

 

Skomentuj

