Szycie ręczne powraca na kartce na chrzest

W sumie zeszło mi prawie pół dnia na zrobieniu kartki na chrzest, ale z efektu jestem zadowolona. Mam nadzieję, że maluszek i jego rodzice też będą 😉

Dawno nie było u mnie przeszyć ręcznych na kartkach, a że chciałam się tak bardzo wzorować na tych przeszyciach z Akademii scrap.com.pl, to postanowiłam znów spróbować coś poszyć 🙂

Jako tło użyłam papieru Flora i o dziwo papieru świątecznego Deck the Halls. Użyłam także fragmentów ramki ornamentowo-roślinnej w rozmiarze S, którą pomalowałam Dabberem perłowym.

 

3 thoughts on “Szycie ręczne powraca na kartce na chrzest

  1. Pięknie! Podpowiem tylko sposób na to, by nitki układały się równo: trzeba przed szyciem powiększyć czymś te dziurki (ja to robię szpikulcem), wtedy nitka wchodząca i wychodząca będą miały dużo miejsca i ładnie się ułożą 🙂

    Kartka jest prześliczna!

  2. a tej nie widziałam a jest rewelacyjna! świetnie to wykombinowałaś z tą ornamentową ramką – mi przed chwilą do moich dorwał się Janek i zastanawiałam się jak ja takie fragmenty użyję 🙂 świetne takie lekkie i pastelowe kolory a przeszycia ręczne? Podziwiam, że się chce 😀

Skomentuj

