Ale jaja!

Na moich małych ATC. Karteczki już pojechały na wymianę, ale zdjęcia mogę zaprezentować. Starałam się skorzystać z porad Latarni na temat obróbki zdjęć dla początkujących i co z tego wyszło można zobaczyć poniżej. Oczywiście najpierw zrobiłam zdjęcia, a dopiero później pomyślałam, że fajnie by było w jakimś ładnym otoczeniu je przedstawić…

ATC są w temacie Świąt Wielkiej Nocy i obowiązkowo miało się znaleźć na nich jajko. U mnie jedne bardziej świąteczne, inne bardziej „w obłokach”.

Na tym ATC główną rolę odgrywa tekturkowe jajko pomalowane żółtym Dabberem.

Tutaj jajko wycięte własnoręcznie z papieru Echo Park, przewiązane sznureczkiem Doodle Twine, a chmurki ozdobione Liquid Pearls.

Jajko też wycięte własnoręcznie z dwóch części papieru. Ozdobione kwiatkami papierowymi latarniowymi i kawałkiem białego tiulu, który zabarwiłam na zielono.

A tutaj jajko iris foldingowe.

 

Skomentuj

