Ktoś ma wkrótce urodziny!

I to dwudzieste siódme 😉 W związku z tym zrobiłam kartkę, na której po raz kolejny trenowałam przeszycia ręczne. Starałam trochę chociaż skorzystać z porad Mamajudo i mam nadzieję, że choć troszkę mi się udało.

Główny element kartki wycięłam z papieru Spring Market, a tło stanowi papier Zauroczenie – Fascynacja. Dodatkowo postanowiłam zaakcentować dzień urodzin poprzez rub-ons z dniami i kuleczką 😉

Liczba 27 pochodzi z zestawu cyfr Wycinanka, które pomalowałam pękającą  białą farbą, a następnie naniosłam na nią zielony tusz.

Dodatkowo jeszcze postarzyłam brzegi napisu „W dniu urodzin”, a się zarzekałam przy KolorowAnce ostatnio, że moje sztywniactwo mi na to nie pozwala 😀

2 thoughts on “Ktoś ma wkrótce urodziny!

Skomentuj

