3D · Kartka - święta wielkanocne

Uszyłam dwie kartki wielkanocne

Tak się wkręciłam w szycie ręczne na kartkach, że ostatnio nawet dwie kartki na Wielkanoc uszyłam 😉

Pierwsza jest w kolorystyce całkowicie wiosennej, z głównym udziałem papieru z serii Summer Echo Park oraz Radość Lata – Słoneczny Pokój. A dodatki to stempel świąteczny oraz kwiatki Latarnia Morska – zestaw Radosny.

Natomiast druga „szyta” kartka jest w dość pastelowej kolorystyce, choć szczerze powiedziawszy dość ciężko było i dopasować kolory. Główną rolę na tej kartce odgrywają trzy kurczaczki, które ozdobiłam papierem Radość Lata – Słoneczny Pokój oraz tuszami. Jeden kurczak trochę ucierpiał i kawałek nóżki mu odpadł 😦 Tło stanowi papier z serii Sparkling Spring. Kwiatki wycięłam też z tego samego papieru i pokolorowałam je kredkami akwarelowymi. Jednak ich kolory były dość intensywne, więc potraktowałam je białym Dabberem 😉

One thought on “Uszyłam dwie kartki wielkanocne

Skomentuj

