Ostatnie wielkanocne szycie i koszyczek

To już ostatnie dwie kartki z racji Świąt Wielkiej Nocy.

Pierwsza z nich to kartka z przeszyciami ręcznymi, próbą mojej kreatywności, czyli nastemplowanym napisem Wesołych Świąt farbą akrylową – Dabber 😉 W głównej mierze na tej kartce skorzystałam z wszelkich możliwych skrawków papieru, które miałam, wszystko połączyłam i wyszło tak:

Druga kartka, a tym samym ostatnia w temacie wielkanocnym, to kartka z koszyczkiem z jajkami, gdzie główne tło stanowi papier Mała Księżniczka – Berek. Ozdobiłam dodatkowo brzeg rub-ons, który jak dla mnie przypomina bazie i ćwiekiem perłowym.

2 thoughts on “Ostatnie wielkanocne szycie i koszyczek

  1. Pingback: Zliftowałam samą siebie / Card lifts of my own cards | Słomiana zapałka

Skomentuj

