Kwiatki na łące

Następna wymiana ATC, w której biorę udział polega na stworzeniu kart, które zawierają co najmniej jeden kwiat.

U mnie na dwóch kartach są wykorzystane stemple, które pokolorowałam. Stempel z doniczką i malutkimi kwiatuszkami, to była konkretna dłubanina, która zajęła mi praktycznie całe popołudnie 🙂

A dwie pozostałe karty mają jako główny element kwiat zrobiony od początku do końca przeze mnie. Jedynie listki są wycięte z papieru lub przyklejone naklejki.

 

To właśnie ten stempel, a raczej jego pokolorowanie farbkami zabrało mi całe popołudnie. Na karcie wykorzystałam mój najnowszy Dabber zielony, papier z ILS i stempel 🙂

Na tej karcie też występuje stempel, karton wytłaczany, pociągnięty Dabberem perłowym oraz moje przeszycia ręczne.

Tutaj również tło stanowi karton wytłaczany, ozdobiony moimi ręcznymi przeszyciami. Kwiatek jest zrobiony przeze mnie i ozdobiony kryształkiem Jesse James oraz listkami wyciętymi z papieru Conservatory – Flora.

Tutaj ponownie własnoręcznie zrobiony kwiat, który ozdobiłam ćwiekiem różowym oraz listkami z naklejek Springtime. Dodatkowo pierwszy raz w ogóle spróbowałam szycia… sznurkiem Doodle Twine.

Skomentuj

