A… B… C…

Tym razem stworzyłam 4 małe karty, na których wielkości co najmniej 1 cala miały być litery: A, B i C. Ja te litery skojarzyłam z angielskimi słowami i stąd A jak „arrow”, B jak „bag” oraz „buttons”, C jak „carrot”, a także C jak „cat”.

W przypadku litery A wykorzystałam strzałki, które wycięłam z papieru. Jako tło wykorzystałam papier Zauroczenie – Fascynacja oraz niebieski karton fakturowany.

Na karcie z literą „B” zrobiłam torebkę, taką jak na prezent, w której są schowane również rzeczy na literę „B” czyli buttons… Torebka jest zrobiona z papieru Spring Blossom – Tulips, jako tło użyłam papieru z padu Prima Marketing oraz Summer Days – Echo Park.

Główny bohater powyższej karty został wycięty z papieru Mała Księżniczka – Berek, a resztę domalowałam kredkami akwarelowymi.

A tutaj marchewka pochodzi z papieru Spring Market, tło to papier Sukienka w groszki.

Skomentuj

