Kartka - na komunię · Kolorowanka · Szycie ręczne

Debiut w temacie komunijnym

Jest kilka takich okoliczności, na które tworzy się kartki i na część z nich już kartki robiłam. Ale komunia nadal pozostawała tematem, którego do tej pory nie miałam okazji na kartce przedstawić. Jednak i na to pora nadeszła właśnie teraz. Kartki – sztuk 3 – publikuję trochę po czasie. Wszystkie trafiły do tej samej osoby, więc musiały się jakoś bardziej różnić, co było nie lada zadaniem.

Na pierwszej kartce umieściłam kielich, który pokryłam preparatem UTEE, a w nim zatopiłam brokat. Papier, który wykorzystałam to Sparkling Spring.

Na kolejnej kartce postanowiłam wykorzystać motyw winogron, który też z tą tematyką jest kojarzony. Winogrona umieściłam w środku ramki ornamentowo-roślinnej. Ramkę pokryłam białą farbą pękającą, następnie pokryłam ją farbą akrylową Dabber w kolorze perłowym, a brzegi potraktowałam tuszem zielonym. Dodatkowo umieściłam różyczki.

Trzecia kartka została zrobiona w trochę późniejszym terminie i trochę bardziej się różni od poprzednich. Główny element to kolorowanka, na górze ozdobiona kwiatkami i ćwiekami Latarnia Morska.

Skomentuj

