Inspirowana · Kartka - bez okazji

Szklano-tłoczone serce

Właśnie tak wyglądające serce znalazło się na mojej najnowszej kartce. A kartka dla specjalnego adresata, bo mojego szanownego A. 🙂

Tak w ogóle to kartka powstała na spotkaniu, na którym byłam ostatnio i prawie o północy z niego wróciłam, a wszystko miało miejsce u KolorowAnki. Troszkę potworzyłyśmy, ja stwierdziłam, że marzy mi się kartka taka jak Latarni, o dokładnie taka -> klik.

Materiały, które na tej kartce wykorzystałam to:
stempel Myślę o Tobie odbity zielonym tuszem,
kartkę z zeszytu 🙂
Rub-ons
Glimmer Glam złoty
UTEE
sznurek Doodle Twine.

2 thoughts on “Szklano-tłoczone serce

  1. piękne Ci wyszło to serce, aż pękam z zazdrości, że sama takiego nie zrobiłam 🙂 to wspaniałe, że na spotkaniu ze mną udało Ci się trochę odbiec od Twojej kartkowej „porządności” 🙂 mam nadzieję, że jeszcze nie raz się tak spotkamy, bo było cudnie!

Skomentuj

