Kartka wielowarstwowa / Multilayer card

Napatrzyłam się na kartki, albumy i inne rzeczy u Mamajudo i Moniki Jacka, i byłam i nadal jestem tak zachwycona, że sama też zechciałam zrobić pracę, która będzie miała kilka warstw, dobrze dopasowanych do siebie. A pozwoliłam sobie ją zgłosić na wyzwanie Scrap Cafe z motywem G jak Gazeta.

I have been so enchanted by cards and albums made by Mamajudo and Moniki Jacka that I wanted to create something like that myself, something with multiple and accurately fit together layers.

Materiały, których użyłam to: / Materials I used to create the card are:
papiery Prima Almanac / Prima Almanac papers,
chipboard Prima Almanac,
różyczki Latarnia Morska kolorowe, paper roses Latarnia Morska,
Glimmer Glaze – champagne,
biała farba pękająca Distress / white Distress paint,
biała farba akrylowa Dabber / white Dabber paint,
tusz brązowy, brown ink,
tusz zielony, green ink.

6 thoughts on “Kartka wielowarstwowa / Multilayer card

Skomentuj

