Scrapbooking

Pierwszy w życiu scrap / First layout ever

No i się stało! Wczoraj zrobiłam swój pierwszy w życiu scrap. Przez długi długi czas wydawało mi się to olbrzymim wyzwaniem, ale jednak postanowiłam zobaczyć co mi z tego wyjdzie. Wywołałam sobie kilka zdjęć i wczoraj przystąpiłam do pracy. W sumie chyba więcej czasu mi to zajęło niż zwykle zajmuje zrobienie kartki, no ale też terenu do zagospodarowania więcej, nie mówiąc o kompletnym „żółtodziobostwie” w tym temacie!

It happened! Yesterday I made my first layout. For a longer period of time it seemed very challenging to me, however I finally decided to see what I can do with that. I had some photos printed and started working. I think it took longer than it takes to create a card but what a big space I needed to organize.

 

A wykorzystane materiały to: / Materials used:
papier Lemonade – At the sea side / Lemonade paper – At the sea side,
farba Dabber szara / grey Dabber paint,
tusz Distress niebieski / blue Distress ink,
pomarańczowy tusz LM / orange LM ink,
guzik samolot Jesse James / Jesse James airplane button.

2 thoughts on “Pierwszy w życiu scrap / First layout ever

  1. Cieszę się, że spotkałyśmy się na żywo w końcu 😀
    Brawa za pierwszy skrap! Niesamowicie mi się podoba jak podeszłaś do tematu i zrobiłaś skrap z jakąś historią 🙂 Patrzę na niego i wiem co i gdzie, nie bardzo wiem kto, ale domyślam się, że mąż 😉 Wszystko ładnie harmonijnie wygląda, tak na męsko-militarną nutkę 🙂
    Co do ćwieków, szwów itp. to one mogą z tyłu być widoczne (warto je zakleić kawałkiem taśmy klejącej, żeby nie zaczepiły o nic).

Skomentuj

