Album · nieKartka

Mini album ślubny / Little wedding album

Już w sumie ponad dwa tygodnie temu udało mi się sfinalizować mój największy „projekt”, którym właśnie był mały album ślubny przeznaczony na zdjęcia. Zdecydowałam się na kolorystykę pastelowych odcieni różowego i zielonego, czego przy wykańczaniu żałowałam… bo nie mam aż takiej ilości ozdób odpowiadających takim kolorom. Album jest niewielki, bo wielkości 15 cm x 15 cm i ma 10 stron w środku.

Almost two weeks past since I finished my biggest „project” which was a little wedding album. I decided to use pastel pink and green which eventually I regreted… as I don’t have that amount of embellishments in such colors. Album is little as it is 15 cm by 15 cm and has 10 pages inside.

Materiały / Materials:
baza albumowa,
nuty,
zestaw słów – ślub,
Prima papers 15 x 15 pad – Sun Kiss,
ramka ornamentowo-roślinna,
papier Fabscraps – Shabby Chic,
Glimmer Glaze – Champagne,
Glimmer Mist – Red Velvet,
Prima Almanac Chipboards,
kwiatki papierowe Latarnia Morska – białe,
Tagi „W tiulu i koronkach”.

Skomentuj

