3D · Kartka - świąteczna · Kolorowanka · Scrapbooking

Konkurs na minę i zimowa wioska / Face contest and winter village

Kolejny scrap u mnie, a pokazuje on zabawną sytuację 🙂 oraz kolejna świąteczna kartka, z papierami, które kupiłam rok temu, ale jakoś nie potrafiłam ich wykorzystać…

Another layout by me shows a funny situation 🙂 and another Christmas card with the use of papers I bought last year but didn’t know where to use them…

 

Materiały wykorzystane to: / Materials I used:
papier Chatka na Weekend – Furteczka,
chipboardy Basicgrey Clippings,
– tusz pigmentowy zielony i brązowy.

 

Stempel na tej kartce pokolorowałam farbami akwarelowymi. Jakoś tak teraz wzięło mnie na kolorowanie stempli, a raczej sprawdzanie czym mi się koloruje lepiej itd. Mam co prawda do wyboru jedynie kredki i farby, ale zawsze coś. Widzę, że efekt kredkami (kartka z poprzedniego wpisu) jest zupełnie inny niż farbami. W ogóle to nie wiem czy to na zdjęciach widać, ale tutaj wykorzystałam tak trochę stamp piecing 😉

2 thoughts on “Konkurs na minę i zimowa wioska / Face contest and winter village

  1. Konkurs na minę bezbłędny…ciekawe kto wygrał? A Karta piękna – oddaje urok zimy i świąt…papiery nabrały „mocy”

Skomentuj

