Kartka - świąteczna

Wydaje się, że jednak słomiana zapałka / It’s seems a flash in a pan though

Wydaje się, że jednak ze mnie słomiana zapałka, bo już trzeci miesiąc się rozpoczyna a ruchu na blogu brak. Na szczęście to nie znaczy, że w świecie scrapbookingu brak tworzenia 🙂 Po prostu jakoś po powrocie do Polski trochę trwało zanim się co nieco zorganizowałam. Kartki świąteczne oczywiście zrobiłam i wysłałam w świat. Ale nie wszystkim udało mi się zdarzyć ze zrobienie zdjęć, więc pokażę dzisiaj jedynie kilka. A jeszcze mam kilka zakolejkowanych prac do pokazania. Także będzie tu się więcej działo niż do tej pory, mam nadzieję!
Poza tym chciałam złożyć najlepsze życzenia na Nowy Rok wszystkim tu zaglądającym!

It seems I am a flash in a pan though as third month in a row there is nothing happening in my blog. Fortunately it doesn’t mean that in scrapbooking there is nothing going on, as in fact there is going a lot 🙂 It is just that after my come back to Poland it took some time to organize everything. Christmas cards were created of course and mailed. Not all of them happened to be photographed, so only a few are showed today. However there are still some cards and layouts to show.  So it seems there will be more going on here, I hope!Anyways I wanted to wish you all, very happy New Year!

szopki_1

zdjęcie 21

Wykorzystałam tutaj:
– tekturowe szopki i choinki ze scrap.com.pl,
– farbę akrylową pękającą – Distress białą,
– różyczki ze scrap.com.pl.

choinki_3

choinki_4

Skomentuj

