Kartki na okazję urodzin oraz na ślub

Zawsze wydawało mi się, że wykonanie kartki dla nastolatka, w dodatku chłopaka jest bardzo trudnym zadaniem. Jednak postanowiłam jakiś czas temu takie wyzwanie przyjąć i zrobiłam kartkę z okazji 11 urodzin. Przepis na taką kartkę według mnie to: odzyskana tektura falista z pudełka z jakiegoś zamówienia, zestaw papierów Simple Stories w wersji chłopięcej oraz pokolorowana odbitka stempla z chłopcem. Tylko ciekawe czy solenizantowi się spodobało? 🙂

It always seemed to me that creating a card for a boy teenager is a hard task. However I decided to create one some time ago and made a card for 11th birthday. In my opinion the following mixture of materials should work: cardstock taken from a box in which I usually receive my ordered materials, collection of boy-like papers from Simple Stories and coloured stamp with a boy. However I am wondering whether the 11-year-old did like it? 🙂

 

kartka_11_urodziny_01

kartka_11_urodziny_02

kartka_11_urodziny_03

 

Kolejną kartkę, jaką mam dziś do pokazania to kartka z okazji ślubu nikogo innego, jak KolorowAnki, tak więc musiała zrobić coś specjalnego, a przynajmniej takiego jakiego do tej pory u mnie nie było. I miał być shaker box, ale jednak zmieniło mi się zdanie i użyłam plastikowego serduszka z jakiegoś opakowania, lekkich drewnianych serduszek, mikrokulek oraz Perfect Pearls w kolorze miętowym. Poza tym, żeby nie była to taka po prostu kartka, to zrobiłam dla niej pudełko, a na tym pudełku ta większa róża została zrobiona przeze mnie własnoręcznie na podstawie tego kursu. Do tej pory kupowałam róże, ale efekt tak bardzo mi się spodobał, że nie wiem czy teraz nie będę już ich zawsze robić sama. A Wam jak się podoba efekt? 🙂

The other card for today is a card for KolorowAnka’s wedding. I decided that I needed to create something special that I have never done so far and something very special. It was supposed to be shaker box, however I changed my mind and used a plastic heart recycled from some packaging, very light wooden hearts, mikroballs and mint Perfect Pearls. Additionally I created a box for that card. On the box you can see three roses and the biggest one is the one made by myself. I followed that tutorial in order to make this rose. Till that moment I used to by paper roses as I thought it is too hard to create one by myself, however I really enjoyed it and it came up that it is not that hard, so it is probable that I will create more roses in the future. And how do you like it?

 

kartka_na_ślub_01

kartka_na_ślub_02

kartka_na_ślub_03

kartka_na_ślub_04

Materiały / Materials:
papierowe różyczki,
– Glimmer Glaze w kolorze Champagne,
– mikrokulki czarne,
– Perfect Pearls w kolorze miętowym.

2 thoughts on “Kartki na okazję urodzin oraz na ślub

  1. Uuuu, ta struktura falista jest super!:) Idę poszukać jakiegoś pudełka, hy hy:). W ogóle czuję się tu jak w domu, bo widzę, że darzymy sympatią ten sam szablon w wordpressie:D.

Skomentuj

