Niejedno wyciąć potrafię! / Many thingies can be cut out by me!

Przekorny tytuł wpisu dzisiaj, bo właśnie taki tag zrobiłam ostatnio. Skorzystałam z papierów My Dear Watson, które notabene bardzo mi przypadły do nożyczek 🙂 Użyłam tekturki z opakowania dziurkacza brzegowego, który przejechałam mocno papierem ściernym w niektórych miejscach dodałam farbę pękającą Distress, brązowy tusz i stemple z listkami, a także papierowe różyczki. I tak oto powstał taki tag, który teraz zdobi moją korkową tablicę.

Today’s post title is the title of the tag I have recently made. I used paper collection My Dear Watson, which my scissors really liked 🙂 I used the cardstock from the edge puncher packaging, which I distressed with sand paper and added crackle Distress paint in few spots, the brown ink and stamps with leaves and also paper roses. This is how the following tag was created and now it is hanging on my cork board.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

A od wczoraj ładnie mi w domu rozkwitają tulipany 🙂 Since yesterday tulips bloom at my home 🙂

SONY DSC

SONY DSC

A ja ciągle zapraszam na moje Candy – można się zapisać tutaj. It is still possible to sign up for my Candy here.

A tymczasem ja się zapisałam na Candy w 13Arts, bo kolekcja bardzo mi się podoba 🙂 I Wam też polecam!

image

One thought on “Niejedno wyciąć potrafię! / Many thingies can be cut out by me!

  1. fajny ten dziurkacz 🙂 jestem guzdrała – też mam ta kolekcję papierów i miałam się z nią do Ciebie wybrać a tu już gotowa praca…

Skomentuj

