Kartka - na ślub · Moje Candy · Na wyzwanie · Szydełkowe

Wyniki Candy i ekspresowa kartka na ślub

5 maj minął, więc nastała pora, żeby ogłosić wyniki Candy. Jako, że tylko trzy osoby się zgłosiły, to stwierdziłam, że wszystkie trzy otrzymają wygrane :)Także nagrodę w postaci kartki:

SONY DSC

Otrzymuje: Tanitta

Kartka w kolorystyce niebieskiej:
SONY DSCPowędruje do Kolorowanki.

A Bojdor, otrzyma NIESPODZIANKĘ 🙂

Ja natomiast dzisiaj pokazuję najszybciej stworzoną przeze mnie kartkę z okazji ślubu i to jeszcze w warunkach „wyjazdowych”. Jako, że kartka jest zrobiona w całości z materiałów pochodzących ze scrap.com.pl to zgłaszam ją na Wyzwanie #31.

zdj¬cie 2

zdj¬cie 3

A listki zielone są zrobione na szydełku 🙂

2 thoughts on “Wyniki Candy i ekspresowa kartka na ślub

  1. ja również cieszę sie z kartki
    a ta ślubna nie wygląda na najszybsza kartkę świata – szczególnie właśnie dlatego, że ma szydełkowe kwiatki 🙂

Skomentuj

