Na wyzwanie · Scrapbooking

Skydeck – 103rd floor

W poprzednim miesiącu chciałam koniecznie wziąć udział w targanym wyzwaniu scrap.com.pl i tak się do tego zabierałam, że zdążyli opublikować nowe wyzwanie 🙂 I w tym już teraz postanowiłam wziąć udział, żeby znów nie przegapić okazji! Link do wyzwania tutaj. A każda okazja do scrapowania jest warta, żeby to zrobić już i natychmiast. Na scrapie miało być wspomnienie wakacyjne i takowe też jest, co prawda sprzed 3 lat, ale zawsze 🙂 W pracy musiały być użyte wyłącznie produkty ze scrap.com.pl i tak też zrobiłam. Jako tło wykorzystałam papier Mała księżniczka i trochę się nagimnastykowałam, żeby miał wygląd całkowicie nie księżniczkowy. Nawet sama zrobiłam sobie maskę – chmurę, którą na koniec przykleiłam do scrapa.

Last month I wanted to take part in scrap.com.pl challenge so much, that I forgot it…. 😀 After I realized I wanted to create something for that challenge another one has already been published. This time I decided that I will take part at once. I made a layout with the picture from holidays taken 3 years ago. There were supposed to be used in the art only the products from scrap.com.pl and so I did. I used paper Mała księżniczka and I had to change it a bit, so that it didn’t look so princess like. I even made myself a stencil – a cloud, which was then adhered onto the scrap.

 

scrap_skydeck_1

scrap_skydeck_2

scrap_skydeck_3

scrap_skydeck_4

One thought on “Skydeck – 103rd floor

Skomentuj

